Thursday, March 4, 2010

Mulakan dengan TEKAD

Salam, salam sejahtera kepada semua rakan-rakan baru merangkap pembaca-pembaca baru blog yang bari dihidupkan ini.
Mengapa aku wujudkan blog ni pun aku tak tau tapi mungkin disebabkan hati aku ni yang tak sanggup nak tengok kawan-kawan yang senasib dengan aku terus hidup dalam dilema dan kekecewaan (tolong mengaku yang korang memang kecewa). Aku tak berapa nak kisah kalau tak de orang yang nak baca blog aku nih dan aku akan terus menulis dari masa ke semasa mengikut pengalaman aku sendiri.


Harap2 segala yang bakal aku coretkan dari hari ke hari sini dapat membangkit kan semangat korang2 untuk berjaya.


Topik utama dan direct tuk blog aku nih adelah mengenai cara2 korang nak trunkan berat badan. dari yg menggelebeh2 kepada yang kurus...kalo nak kurus kering mmg aku tak tau. tapi kalo nak trun 20kg-50 kg mmg aku boleh jamin berjaya..tp yg penting...


HATI KENE KUAT!!


Tolong tinggalkan comment kalo korang ade ape2 cara2 tambahan atau merasakan cara aku ni tidak bagus. Aku akan tulis , ikut pengalaman, from step to step smpai lah ke hari nih..aku akan citer ape yg aku buat supaya berat aku maintain....(dalam proses nak turun lagi sebenarnye..tp tetap maintain..hahah)



Truskan membaca.


YAng ingin bantu,

Manusia Gembira.